Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek
Ezeket a feltételeket Magyarország törvényei szabályozzák!

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a 
kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén 
a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A 
Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, 
valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük 
helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint 
módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A termékképek az esetek túlnyomó többségében megfelelnek a valóságnak azonban előfordulhat, hogy a 
termék megjelenése változott mióta feltöltöttük webshopunkba. Amennyiben fontos Önnek a termék 
színe, kialakítása, méretei, keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol szívesen adnak bővebb 
tájékoztatást.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és 
úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra.
Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új 
vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail 
címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges 
adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell
jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy 
futárszolgálat vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, 
készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a
„Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett 
találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a
szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése 
előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.
A honlap üzemeltetője mindent megtesz azért, hogy a közölt információk pontosak, frissek és 
teljesek legyenek, de semmiféle felelősséget nem vállal bármely, ezen információk használatából adódó kár
bekövetkeztéért. Az üzemeltető fenntartja a https://www.hideget.hu oldalán közzétett árak változtatásának jogát azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép 
életbe. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
Az üzemeltető a már megrendelt termékek vételáránál is fenntartja a változtatás jogát, ha a 
weboldalon megjelenő ár adatbeviteli hiba (pl. elgépelés) miatt eltér a forgalmazói árlistában 
foglaltaktól.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik munkanapokon.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását 
követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható 
szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre és utánvéttel történő fizetésre. 
Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell 
kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
Kedves vásárlóink minden igényét kielégítő szállítási feltételeket dolgoztunk ki webáruházunkban. 


Házhozszállítás MPL futárszolgálattal:
•     Minden klíma csomagot és gázkazánt ingyenesen szállítunk MPL-lel!
•     60.000 HUF értéket meghaladó, de 60 kg-nál nem nagyobb, illetve 60-80 kg-ig, de 200000 Ft fölötti kosarát akár másnap díjmentesen kiszállítjuk az MPL (Magyar Posta) futárszolgálattal.
•     60.000 HUF érték felett, de méretkorlátozottan a posta pontokon is átvehet csomagjait 0-24h. Amennyiben az Ön kosara 60 kg felett van de elérte az érték korlátot, adott 
időpontban ki tudjuk szállítani termékeit saját gépjárműveinkkel. A következő kiszállítási napról a 
kijelölt menüpontban érdeklődhet.
•     Ha a termékek össztömege meghaladja a 120 kg-ot vagy mérete miatt nem fér el egy 60*100-as segédraklapon, úgy a rendelt termékeket raklapon szállítjuk, melynek a díja 5740 Ft.
•     MPL lakossági ügyfélszolgálat: +36 1 767 8282
•     Postai nyomon követés: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Szállítási díjaink a következők:

Rendelés összege            Szállítás költsége
0-20000 Ft-ig                    1299 Ft
20001-59999 Ft-ig            2200 Ft
60000 Ft felett                   Ingyenes

60.000 HUF alatt és 60 kg felett az alábbi szállítási díjakat számítja Önöknek automatikusan 
webáruházunk:
Súly                                                    Szállítás költsége
0-5 kg                                                 1200 Ft
5-25 kg                                               2200 Ft
25-40 kg                                             2794 Ft
40-60 kg                                             3760 Ft
60-80 kg                                             4500 Ft

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal:

•     GLS-el történő kiszállítás esetén a házhozszállítás díját a webshop, a kosárban lévő termékek súlya alapján automatikusan számolja ki.

•     A szállítás költsége tartalmazza a csomagazonosítót tartalmazó e-mailt, SMS értesítést a futár számával, kétszeri kiszállítás megkísérlését, illetve az egy napos expressz szállítás költségét.
•     Amennyiben a csomagját nem tudja a megküldött 3 órás időintervallumban átvenni a visszaigazoló e-mailben vagy a GLS ügyfélszolgálatán megváltoztathatja az intervallumot.
•     GLS lakossági ügyfélszolgálat: +36 29 886 700
•     GLS csomag nyomon követése: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes


A házhoz szállítás költsége az alábbi táblázat szerint kalkulálódik, egyedi eltérések előfordulhatnak:

Súly Szállítás költsége
0-2 kg 3590 Ft
2-5 kg 3690 Ft
5-10 kg 3990 Ft
10-20 kg 4190 Ft
20-30 kg 4590 Ft

Amennyiben ezen felül extra szolgáltatást igényel, például dokumentumcsatolás vagy inverz csomag 
esetén, ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

Személyes átvétel:

•     Személyes átvétel kiválasztására a pénztár menüben van lehetőség, az átvétel üzleteinkben, nyitvatartási időpontokban lehetséges.
•     Díjszabása megegyezik a házhozszállítás díjával, ugyanis az átvételi pontokra is ki kell szállítanunk a csomagokat.
•     Az ügyfélszolgálat értesíti a vevőt, hogy mikor átvehető a csomag.

Üzleteink (személyes átvételi pontok):

3529 Miskolc, Soltész Nagy Kálmán u.161.        (H-P: 07:30-17:00) (SZ: 8:00-12:00)
4400 Nyíregyháza, Váci Mihály u. 3.                   (H-P: 07:30-16:00)
3770 Sajószentpéter, Kálvin Tér 23.                   (H-P: 07:30-16:00)
5600 Békéscsaba, Jókai u. 29.                            (H-P: 07:30-16:00)
4030 Debrecen, Monostorpályi út 102                 (H-P: 07:30-16:00)
2100 Gödöllő, Ady Endre sétány 64.                   (H-P: 07:30-16:30)
8600 Siófok, Kele utca 5.                                     (H-P: 07:30-17:00) (SZ: 8:00-12:00)
5000 Szolnok, Thököly út 78.                              (H-P: 07:30-16:00)

MPL PostaPont szállítás:
•     Akár MPL PostaPonton is átvehet csomagjait a nap 24 órájában.
•     A 20 kg alatti csomagok az országszerte több mint 2700 helyen fellelhető átvételi pont bármelyikén átvehetők. (MOL benzinkutak, COOP áruházak, PostaPont, posták)
•     A csomagra 5 munkanapos őrzést biztosítunk

Díjszabása megegyezik az MPL házhozszállítás díjaival:
Rendelés összege            Szállítás költsége

0-20000 Ft-ig                    1299 Ft
20001-59999 Ft-ig            2200 Ft
60000 Ft felett                   Ingyenes


A kiszállítás státuszáról a kiválasztott futárszolgálat ad információt e-mailben és körülbelül 1 
órával kiszállítás előtt telefonon. A termék átvételekor fontos ellenőrizni a csomagolást és a terméket!

Ha a vásárló sérülten kapja meg a terméket jegyzőkönyvet kell felvenni a sérült csomagról a futárral.

Sérült-, törött termékkel kapcsolatos reklamációt utólag jegyzőkönyv hiányában sajnos nem tudunk elfogadni.

A csomagjainkat biztosítva küldjük, melyek átvételtől számítva 72 óráig érvényesíthetőek, így 
utólagos jegyzőkönyv felvételére is lehetőséget nyújt. A vásárló utólagos jegyzőkönyv felvételével 
kapcsolatban csomagküldő szolgálatot keresheti.

Elérhetőségeink:

•     Központi ügyfélszolgálat: 06 46 999 199
•     Kiszállítási probléma: szerviz@meleget.hu
•     Általános érdeklődés: info@meleget.hu

1.000.000 Ft, azaz, egymillió forint értékhatárt átlépő megrendelés esetén utánvétes fizetésre 
nincs lehetőség! A szállítási költségek minden esetben egyszeri kiszállításra vonatkoznak, újbóli 
kiküldés szállítási felárral jár!

Raktárkészlet állapotok:
Raktáron: Az előző napi raktárkészlet alapján a termék elérhető belső raktárról. Ebben az esetben a kiszállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe.
Rendelhető: A termék jelenleg nincs raktáron a központi raktárunkban (3529 Miskolc, Soltész Nagy Kálmán utca 161). A beszerzési folyamat elinditható, azonban a beszerzésnek nincs egzakt időintervalluma.
A beszerzési idő pontosítása a kapcsolatok menüpont alatt feltüntetett elérhetőségeink valamelyikén lehetséges, illetve a megrendelő az ügyfélszolgálatunk által proaktív tájékoztatást is részesül.
Szállítás gyártástól függően: Ebben az esetben a termék országos szinten hiánycikk, a beszerzést teljes egészében a gyártás ütemétől függ, mely gyáranként változhat. A beérkezési ideje bizonytalan.
Külső raktáron: A legfrissebb beszállítói visszajelzés szerint, az adott termék elérhető a gyártó raktárában. Ezen termékeket rendelésre kérjük be, a gyártó által megadott várható vagy konkrét szállítási időpontot pedig jelezzük a vásárló felé.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben 
meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában 
nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A 
megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Tárolási díj
Amennyiben Megrendelő az árut a megállapodott teljesítési határidő elteltét követő 8 naptári napon 
belül nem veszi át, úgy Szállító azt Megrendelő költségére és felelősségére tárolási díj 
felszámítása mellett az árut megőrzi. A tárolási díj mértéke havonta az át nem vett ár rendelés 
szerinti (számla kiállítása esetén, számlán szereplő) nettó értékének 3%-a, és minden megkezdett 
hónap után fizetendő. Ez esetben a teljesítés ideje a tárolás kezdő napja

A termék visszaküldése
Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a 3529 Miskolc, Soltész Nagy Kálmán utca
161. címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől 
számított 14 napon belül visszaküldeni. A székhely címünk nem egyenlő a telephelyünkkel, a székhely 
címen nem áll módunkban csomagot kezelni, illetve átvenni. A határidő betartottnak minősül, ha 
Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a
terméket. A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve, 
ha a Eladó vállalta e költségek viselését. Eladó azonban nem vállalja sem a visszaszállítás 
megszervezését, lebonyolítását, továbbá nem vállalja át a Fogyasztótól a termék visszajuttatás
költségét sem. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A 
termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött 
szerződést iktatják, utólag hozzáférhető lesz.

Klíma vásárlás feltételei
Ön klíma vásárlása esetén, a vásárlási feltételek elfogadásával automatikusan nyilatkozik arról, 
hogy a jövőben képesített vállalkozással telepítteti majd a megvásárolni kívánt alkalmazást.

2019. március 15. napján hatályba lép a fluortartalmú üvegházhatású gázokkal és az ózonréteget 
lebontó anyagokkal kapcsolatos tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 14/2015. (II. 10.) 
Korm.rendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) módosítása.

A vállalkozások és a lakosság jogkövető magatartásának megkönnyítése érdekében a telepítési
tanúsítvány kiállításának folyamatát is egyszerűsíti a hatályba lépett módosítás. Ennek értelmében a
telepítést végző képesített vállalkozás előzetes kiválasztása és nyilatkoztatása helyett – 
összhangban az Európai Uniós szabályozással – a telepíttetőnek elegendő arról nyilatkoznia, hogy a 
jövőben képesített vállalkozással telepítteti majd a megvásárolni kívánt alkalmazást. Lehetőség van 
tehát arra, hogy a telepíttető a vásárlást követően válassza ki a telepítést végző vállalkozást.


Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás 
jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a 
megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül 
visszatéríteni. A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával 
kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az 
értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának 
megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható 
állapotban, akkor a megrendelő
kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának 
másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Ideértve, a nem rendeltetés 
szerű használatot, illetve a szakszerűtlen beüzemelést.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) 
jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően 
keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést,
tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell 
tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlásáról bővebben az alábbi linken olvashat: https://www.meleget.hu/elallasi- jog
A 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet 11.paragrafusának második melléklete szerinti elállási 
nyilatkozat minta erre a linkre kattintva letölthető.
A 45/2014. (II. 26.) korm. rendelet (továbbiakban: rendelet) 29. §. részletezi azokat az eseteket 
amikor a Fogyasztó nem gyakorolhatja az ugyanezen rendelet fentiekben ismertetett 20§ szerinti 14 
napos elállási jogát. A rendelet 29.§. (1). bek. e) és f) pontjára tekintettel a klímaberendezések 
esetében a fogyasztókat nem illeti meg az elállás joga.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem 
elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, 
sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést 
küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az 
eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét 
rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei 
megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése 
visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben

és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének 
tényéről, ezután már csak személyesen vagy a Kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségek 
valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor 
(fax-szám, mail cím, telefon).


Jogérvényesítési lehetőségek:
Cégünk minden esetben nyitott a mindkét fél számára előnyös kommunikációra, probléma megoldásra, 
így amennyiben úgy érzi, hogy jogai csorbát szenvedtek keressen minket a vevőszolgálaton keresztül, 
hogy mihamarabb megoldást találhassunk a megoldást a problémára.

A termékkel, illetve az eladói tevékenységünkkel kapcsolatos panaszait, észrevételeit, illetve 
kifogásait az alábbi elérhetőségeink valamelyikén juttathatja el részünkre:
Szolgáltató neve: Hideget-meleget Kft
Szolgáltató székhelye és levelezési címe: 5600 Békéscsaba, Jókai u. 29.
Nyilvántartásba bejegyző bíróság: Békés Megyei Cégbíróság
Cégjegyzékszám: 04-09-017129
Elérhetőség: info@meleget.hu
Szolgáltató telefonos elérhetősége: 06 46 999 199
Adószám: 25197590-2-04

Amennyiben az Eladó és Vevő között esetlegesen fennálló jogvita az Eladóval való tárgyalások során 
nem rendeződik, bírósági eljárást kezdeményezhet,
továbbá fogyasztói jogvita esetén az alábbi lehetőségek állnak nyitva a Vevő számára:
•     Panasztétel a Nemzeti fogyasztóvédelmi Hatóságnál
•     Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
•     Online vitarendezési platform


A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jogutódja
Amennyiben a fogyasztó jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye 
szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a 
fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a 
fogyasztó lakóhelye szerit illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája ezen a linken 
található: http://jarasinfo.gov.hu/

A területileg illetékes járási hivatal elérhetősége:

Járás vezetője: Dr. Gulyás György
Cím: 5600 Békéscsaba, Szabadság tér 11-17.
Levelezési cím: 5601 Békéscsaba, Pf. 512.
Telefon: (66) 528-320
E-mail: bekescsaba.jaras@bekes.gov.hu

A területileg illetékes, Békés Megyei Békéltető Testület:

Békés Megyei Békéltető Testület Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Online Vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen 
keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül

rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják 
érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván 
tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar 
feltétlenül a bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválasztják a panasz 
kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.


Az online vitarendezési platform itt érhető el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

A webshop tárhelyszolgáltatója:
Webshop Experts (Shoprenter.hu Kft - 4028 Debrecen, Kassai út 129.; Cg. 09-09-020636
kapcsolat@webshopexperts.hu ) tel. 06/1/234-5011